lördag 4 juli 2009

Möte med fantastiska valpar

Nu har vi kommit hem från vår fantastiska vecka på Väddö. (bilder kommer i våret galleri) Det här är en vecka som jag varmt kan rekommendera alla hundägare. Man lär känna en hel massa nya människor, men framförallt så lär man känna sin hund. Det känns alltid lite sorgligt när man har levat så intensivt tillsammans och sedan ska skiljas, men vi fick en underbar belöning när vi kom hem. Vi möttes av en riktigt glad Cindy och två riktigt fina svansviftande valpar som hade vuxit och blivit hur snygga som helst (om jag nu får säga det själv). Deras temperamet är också helt fantastiskt, riktiga vildar..
Kolla stilen på Fighter, som gärna tar sin slurk liggande över Cindys rygg och äter upp och ned. Vilken toker


En hel massa bus blir det oss grabbar emellan.

Får vi presentera Frode och Fighter

Fighter

och Frode
Tack snälla älskade Karin för att du bodde hos oss, så att vi kunde åka på vårat läger och tack för att du har tagit hand om Cindy och valpar på ett så föredömligt sätt.

Ha det bäst!!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till en kanonvecka.Såå fina valpar ni har.
    Själv har jag haft en besöka vet,vecka,hmm
    men det löser sig
    Kram
    Yvonne me Z-flock

    SvaraRadera
  2. ps,glömde
    Ser framemot många bilder fån lägret
    Kram igen

    SvaraRadera
  3. Jag kontrar med att tacka för att jag fick förmånen att vara hos er. Det har varit fantastiskt härligt och lärorikt att vara md Cindy och valparna. Valparna är helt underbara!

    Karin

    SvaraRadera