måndag 18 april 2011

Bara Quincy och jag

Nu drar vi Quincy och jag. Som jag så många gånger tidigare berättat om, så är Quincy en riktigt speciell dam utan någon som helst samarbetsvilja. Alla andra är bättre än jag, till och med Xantie som verkligen talar om vart "skåpet ska stå". Kanske är det så att jag vill för mycket och med det blir otydlig i mitt kommunicerande med henne. Nåja, jag tänker inte ge mig, nu lämnar vi allt fram till påsken. Vi drar till husvagnen, bara Quincy och jag. Det ska bara vara vi, inget som stör och en hel massa träning, både mentalt och socialt. Hon ska inte kunna välja någon annan, bara mig.......
Sååååå, det ska bli spännande att se vad det här för med sig. Vi får väl se....Berättar mer när vi kommer hem igen.
Tills dess

Ha det bäst

Kicki o Quincy

2 kommentarer: