tisdag 17 augusti 2010

Förröntgen av Quincy

Idag har Quincy gått igenom det hemska, för mig alltså! Förröntgen.... Fastän att jag kände mig ganska säker på att allt skulle se bra ut, så var jag ändå nervös.

Bilden tagen vid ett tidigare tillfälle

Självklart åkte vi till Morten. "Vår" lugna, säkra, noggranna och duktiga Veterinär som har mitt fulla förtroende, (Nina också), men da!!!... alla på Veterinärboden får vara med på berömmet, ni är fantastiskt duktiga allihop.

Slut nu på allt beröm, det viktigaste för dagen var...... Quincy såg helt fantastiskt bra ut. Hade vi haft hennes registrering klar hade plåtarna skickats in till SKK. Dom hade förmodligen bedömts A och ua.

Måste ta en ny runda med uppfödaren att ligga på SV i Tyskland. Som det ser ut idag, har SV tappat bort alla papper för hela Q-kullen, det känns skit när det är så mycket som man vill göra med den lilla damen.

Ha det bäst
Kjell o Kicki

2 kommentarer:

  1. ohh ,känns skönt att läsa att det ser bra ut,och håller verkligen med om vet,boden,
    proffesionellt och dessutom trevliga,hur bra kan det bli.
    Kramen Yvonne

    SvaraRadera
  2. Härligt! Då är det bara att tuta och köra! :)

    Hoppas vi ses snart! Ikväll?

    Kramar och grattisar!
    //Jeanette

    SvaraRadera